Voor elke ondernemer is bedrijfssoftware onmisbaar. Ontdek het totaalpakket voor de meubelbranche: alles-in-één webshop & ERP!
Productinformatie, voorraad en orders altijd inzichtelijk
Kom achter de kracht van alles-in-één met Logic4. Geen tijdverlies meer met een wirwar aan systemen, maar bedrijfssoftware en website/klantportaal in één systeem. Is jouw meubelgroothandel of -winkel toe aan een betere software-inrichting? Maak een afspraak voor een vrijblijvende (online) demo.
Productgegevensbeheer is voor veel meubelbedrijven uitdagend. Niet alleen de webshop of het klantportaal vraagt veel tijd. Ook tig andere systemen blijken vaak nodig te zijn. Herkenbaar? Gelukkig bestaat er een oplossing: Product Informatie Management (PIM).
Met PIM beheer je alle productinformatie centraal met slechts één systeem. Enkele, andere voordelen voor de meubelbranche zijn:
Verschillende onderzoeken laten zien dat corona ons shopgedrag heeft veranderd. Vooral bij de koop van meubelen was er in het verleden terughoudendheid via de online kanalen. Vaak startte de zoektocht naar nieuwe meubelen wel online, maar werd de uiteindelijke aankoop in de winkel gedaan. Lockdowns en social distancing hebben ervoor gezorgd dat de laatste stap in het proces, de aankoop, nu ook noodgedwongen online gebeurt. Deze vorm wordt ook wel multichannel-distributie genoemd.
Omnichannel gaat nog een stap verder en biedt de klant een naadloze, continue koopervaring over elk device. Het maakt dus niet uit of de klant online winkelt of de winkel bezoekt, de ervaring is voor hem of haar hetzelfde.
Ontdek meer voordelen >Lees alles over de voor- en nadelen van meerdere systemen en koppelingen vs. alles-in-één systeem.
Gratis whitepaper >Jorgos Thravalos, al 9 jaar Business Developer bij Logic4, begrijpt goed waarom ze veel worden benaderd door ondernemers uit de meubelbranche. “Je ziet dat het online aandeel in de meubelverkoop een enorme groei doormaakt. Binnen de branche was er afgelopen jaar een stijging van 83% aan online verkoop. En dan is het niet alleen een uitbreiding naar één of meerdere webshops. Het betekent ook het automatiseren en digitaliseren van orderprocessen en voorraadbeheer. En daarvoor heb je de juiste software nodig.”
Alles-in-één, kan dat echt?Overstappen naar een compleet nieuw pakket voor ERP software en webshop is niet niks. Zeker als je wilt overstappen van je huidige systeem en belangrijke data wilt behouden. Daarom ondersteunt Logic4 je bij iedere stap. We volgen een projectmatige aanpak, zetten vooraf alle afspraken op papier en ondersteunen jullie zowel technisch als functioneel bij de implementatie van jouw nieuwe alles-in-één systeem.
Bekijk de video >Wil je een demonstratie van de software? Of weten hoe goed Logic4 past bij jouw handelsbedrijf? Vraag dan een gratis demo aan. Bjorn of Jasper helpt je graag.