De bouw van je webshop uitbesteden, maar de webshop content zelf indelen, dat kan! Groothandels en retailers bepalen zelf hoe hun content wordt ingedeeld met het CMS (Content Management Systeem) in het Logic4 webshop platform. Geniet moeiteloos van de snelheid, de veiligheid en het gemak van een Logic4 webshop. Lees snel meer!
De jarenlange expertise die je hebt opgebouwd mag niet verloren gaan. En natuurlijk dient deze terug te komen in de webshop content. Tegelijkertijd wordt conversie optimalisatie steeds belangrijker. Daarom stellen we jou in staat om zelf jouw webshop content in te delen. En ondersteunen we hiernaast graag bij het toepassen van online overtuigingstechnieken. Zo haal je het maximale uit jouw webshop!
Gratis demo aanvragenJe webshop uitbesteden aan Logic4 gaat samen met de keuze voor (ERP) bedrijfssoftware. Hiermee profiteer van je alle voordelen van alles-in-één. Front office en backoffice dus. Bij de webshop content bepaal je zelf de indeling. Met de input die jij levert gaat onze designer aan de slag. Zo houden we rekening met jullie huisstijl en wensen. Vervolgens ontvang je van ons een voorstel voor de opmaak en indeling van de homepage. Deze nemen we telefonisch met je door, zodat de webshop naar volle tevredenheid zal worden gerealiseerd. Uiteraard wordt deze ook geschikt voor elk apparaat, met andere woorden responsive!
Het alles-in-één systeem van Logic4 bevat naast functies voor productinformatie, voorraad, klantbeheer, inkoop, kassa en financiën ook een geïntegreerd Content Management Systeem. Hierin kun je zelf extra pagina’s aanmaken, die je bijvoorbeeld kunt inzetten als landingspagina voor SEO. Maar ook kun je op de bestaande categoriepagina’s of artikelpagina’s zelf blokken toevoegen waarin je banners of teksten neerzet. De styling is al gedaan, jullie hoeft alleen na te denken over de inhoud! Het voordeel? Je hoeft niet meer te wachten op je webshop-bouwer voordat die een tekst, aanbieding of iets anders op jouw webshop heeft geplaatst. Dit kun je vanaf nu helemaal zelf regelen in het CMS.
Aan de slag met Product Informatie Management? In deze whitepaper lees je over de 5 grootste voordelen, 4 bekende uitdagingen en 3 onmisbare tips rondom PIM systemen in de groothandel en retail.
Gratis whitepaper >Jouw groothandel of retail CMS is sterker met Google en Bing. Meer verkeer ontstaat zodra je pagina’s met rijke content beter gevonden worden. Hiervoor speelt SEO (Search Engine Optimization) een belangrijke rol. Met Logic4 webshop software optimaliseer je gemakkelijk jouw content. Speel in op klassieke SEO factoren. Denk bijvoorbeeld aan paginatitels, meta-omschrijvingen, H(1) koppen en paragrafen tekst. Maak je niet druk om snelheid en mobiele bruikbaarheid, dat regelen wij voor je.
“Het is zo makkelijk dat we dingen zelf kunnen doen, zoals het uitlichten van acties in de webshop. De klant kan dat direct zien, dat is het handigst.”
Marja Ploegstra, projectadviseur bij LutoAls onderdeel van de webshop content zijn ‘USP’s’ erg belangrijk. USP staat voor Unique Selling Point. USP’s worden ingezet om klanten te overtuigen om sneller over te gaan tot een aankoop. Bekende voorbeelden zijn ‘Bestel vandaag, morgen in huis!’ en ‘Gratis bezorgd vanaf €25’. Denk goed na over welke USP’s jouw handelsbedrijf uniek maken in de markt. Bovenaan onze demo-shop vind je hiervan extra voorbeelden. Ook de USP’s beheer je zelf in het CMS van Logic4.
Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!
Ontvang een persoonlijke demo van Logic4 Webshop- & Bedrijfssoftware (online of op locatie).