Onderschat online betaalsystemen niet. Vertrouwen in webshop betaalmethodes is belangrijk. Als het afrekenproces niet makkelijk, duidelijk en snel gaat, dan heb je meer kans dat bezoekers alsnog afhaken. Het webshop platform van Logic4 hanteert diverse online betaalsystemen. Samen met de bestelpagina gericht op zoveel mogelijk conversies.
Iedereen wil soepel, veilig & snel kunnen afrekenen. Een mislukte betaling heeft impact op de reputatie van je webshop, ook al heb je de oorzaak ervan lang niet altijd in de hand. In Logic4 webshop software is het bestel-, betaal- en verzendproces ingericht voor een prettige ervaring. Onder meer via de one-page check-out, postcode check en integraties met vele online betaalsystemen en bezorgmethoden.
Het aanbod aan online betaalsystemen is groot. Logic4 heeft integraties met verschillende webshop betaalmethodes en Payment Service Provider(s), waaronder: iDeal, Maestro, Mastercard, Visa, AfterPay, MultiSafePay (incl. Bankoverboeking), PayPal, Bancontact, Giropay, Sofort Banking, CardGate en Ingenico. Hierbinnen is betalen met iDEAL-QR code een aanvullende mogelijkheid. Neem gerust contact met ons op bij vragen. Ook wanneer de door jou gewenste betaalmethode en/of Payment Service Provider hier nog niet tussen staat. Afrekenen verloopt heel eenvoudig en naar keuze via bestaand, nieuw of zonder account. Om de meeste conversies na te streven wordt gebruik gemaakt van de one-page check-out.
De one-page check-out bevat naast webshop betaalmethodes een postcode check functie. Straatnaam en plaatsnaam worden automatisch aangevuld zodra postcode en huisnummer zijn ingegeven en herkend. Hiernaast kun je naar keuze webshop bezoekers extra service bieden met de cadeauservice functie. Zodra bezoekers deze functie aanvinken zorg je er eigenhandig voor dat de bestelling in cadeauverpakking wordt verzonden.
“Het automatische offertesysteem, het feit dat klanten direct kunnen bestellen en afrekenen, een automatische btw-verificatie, het zijn kleine dingen, maar Logic4 maakt ons werk zoveel gemakkelijker.”
Frank Kortenschijl, Directeur Clean AirKopen op rekening is een populaire betaalmethode waar steeds vaker voor wordt gekozen. Zeker bij producten met een hoge aanschafprijs vergroot deze service het vertrouwen om over te gaan tot aankoop. Afterpay is een bekende speler die je als handelsbedrijf hierbij kan ontzorgen. Zodra een klant heeft besteld komt bezorgen in beeld. Ook hierbij biedt Logic4 je veel keuzevrijheid. Zo kun je ervoor kiezen om een eigen bezorgservice in te zetten, gebruik te maken van één van de integraties met verschillende logistieke dienstverleners of beiden.
Een alles-in-één systeem, kan dat echt? In deze whitepaper lees je onder andere over de voor- en nadelen van koppelingen, welke problemen losse systemen vaak veroorzaken en welke onderdelen in een alles-in-één systeem zouden moeten zitten.
Download whitepaperKlanten moeten veilig en zorgeloos kunnen betalen. Daarom worden gegevens versleuteld verzonden en hebben Logic4 webshops een SSL certificaat. Meer bekend onder het httpS protocol in de URL. Logic4 webshops worden aan uitgebreide beveiligingstests onderworpen. Iedere klant verdient immers een veilige webshop. Verder wordt elke bestelling uit de webshop direct als order doorgeschoten naar de backoffice. Hiermee is de status van elke betaling meteen bekend in de financiële administratie.
Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!
Ontvang vrijblijvend en persoonlijk een demo van Logic4 ERP & webshop software (online of op locatie).