Customer Solutions | Logic4 bedrijfssoftware & webshop
Proactieve benadering
Samen met de klant het succes maken
Proactieve benadering

Customer Solutions

Tevreden klanten

Pas als je dagelijks met de nieuwe software gaat werken, leer je het pakket echt kennen. Vaak ontstaan er dan nog nieuwe vragen. Voor Team Customer Solutions, maar ook alle andere collega’s, zijn tevreden klanten ontzettend belangrijk. Daarom werken zij dag in, dag uit aan het ondersteunen van klanten bij hun prangende vragen over de software.
Team Customer Solutions heeft daarbij een duidelijke missie: “Tevreden klanten door hun uitdagingen zo snel en effectief mogelijk op te lossen. Net dat stapje extra zetten.”

Customer Solutions in het kort

  • Nederlandstalige support met hoogopgeleide agents
  • Korte lijnen met consultancy en development
  • Support via het handige Self Service Portal en telefoon
  • Extra ondersteuning door consultant mogelijk

Proactieve houding

Een proactieve houding is en blijft voor ons een belangrijk speerpunt. Die proactieve houding uit zich onder andere in het feit dat we na een ontvangen melding (bijvoorbeeld een vraag of een storing) zoveel mogelijk bellen met onze klanten. Dat heeft allerlei voordelen:

  • De Customer Solutions Agent krijgt een beter beeld van de ingediende melding (werkwijze/inrichting).
  • Samen met de klant kan de impact beter ingeschat worden.
  • De agent kan via teamviewer of teams direct een toelichting geven.

En heel belangrijk; een gezellig gesprek om te horen hoe het gaat bij de klant! Ons streven is om al tijdens het telefoongesprek met een oplossing te komen. Toch zal dit niet altijd mogelijk zijn en kan het voor komen dat we in afstemming met de klant de vraag alsnog doorzetten naar een andere afdeling.

Nederlandstalige support met hoogopgeleide agents

Sommige softwareleveranciers werken met een supportdesk in het buitenland. Of de supportdesk wordt voornamelijk bemand door studenten, met een hoge doorloop en weinig kennisbehoud. Niet erg klantvriendelijk, vinden wij. Bij Logic4 is het anders. Ons Team Customer Solutions bestaat uit hoogopgeleide collega’s die het pakket goed kennen. Ze kennen onze klanten bij naam en weten wat er speelt. Zo kunnen ze snel tot de kern van de vraag komen en een antwoord geven waar je echt mee verder kunt.

Self Service Portal

Logic4 key users  hebben toegang tot het handige Self Service Portal waarin ze al hun tickets (servicevragen, storingen, bugs enzovoort) kunnen aanmelden en inzien. Onder dit artikel vind je meer informatie over de key user.

In het Service Portal kun je in één oogopslag en op ieder moment zien wat er met jouw ticket gebeurt. Hierdoor kunnen klanten en Customer Solutions effectiever met elkaar communiceren en supportvragen sneller oplossen. Een ander voordeel van het Service Portal is de mogelijkheid om kennisitems aan te maken. Wanneer je daar als key user inlogt staat er een tegel met de naam kennissyteem. Als daarop geklikt wordt kom je alle kennisitems tegen die op dat moment aanwezig zijn. Op dit moment zijn dat er al meer dan 350.

Ga naar het Service Portal

Heeft jouw servicevraag grote spoed (in gevallen waar je bijvoorbeeld geen orders kunt uitleveren of facturen kunt versturen), dan is Customer Solutions ook per telefoon bereikbaar. Mocht het nodig zijn, dan kunnen we ook op afstand met je meekijken via TeamViewer.

Key-users

Servicevragen kunnen in het Service Portal worden ingediend door de key-user. Hij of zij heeft namens zijn of haar bedrijf toegang tot het Service Portal en de eventuele telefonische support van Customer Solutions.

Key-users hebben training gehad van onze consultants en vervullen daardoor een belangrijke rol in het contact met Customer Solutions. Zij zijn immers de gebruikers in een organisatie met de meeste kennis van het Logic4 pakket. Het voordeel daarvan is ook dat de meeste (interne) vragen al beantwoord kunnen worden door deze gebruiker, voordat de vraag Customer Solutions bereikt.

Extra ondersteuning door Team Optimalisatie

Onze support gaat niet op basis van uurtje-factuurtje. Iedere klant krijgt een ruime hoeveelheid supporturen waarvan hij maandelijks gebruik mag maken. Hoeveel uren dat zijn is afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt. We kijken natuurlijk niet op 10 minuten meer of minder. Als blijkt dat je over langere periode ruimschoots meer support nodig hebt, dan adviseren we om een ondersteuning door een consultant van Team Optimalisatie af te nemen. De optimalisatie consultant komt dan een volle dag bij jullie op locatie om alle prangende vragen te beantwoorden en tips te geven. Na zo’n dag heb je vaak enorme stappen gemaakt. En weet je beter hoe je alles uit het pakket haalt!

Logic4 alles-in-één webshop & bedrijfssoftware

Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

Andere Ondersteuning functies

Meer weten over Customer Solutions?

Wil je meer weten over ons Team Customer Solutions? Ben je benieuwd naar onze webshop- en bedrijfssoftware? Of ben je al klant en heb je behoefte aan een consultancydag? Vul het formulier in en we helpen je graag verder.

Zoek door onze site
Demo aanvragen