Relatiebeheer software | Logic4 bedrijfssoftware & e-commerce
Hét geïntegreerde CRM systeem
Alles rondom leads, klanten en leveranciers in één gemakkelijk overzicht.
Hét geïntegreerde CRM systeem

Relatiebeheer software

Relatiebeheer software is alles wat je nodig hebt voor het managen van prospects, leads, partners en verkooptrajecten. Centraal toegankelijk in een softwarepakket dat altijd beschikbaar is. Dat is het relatiebeheersysteem (CRM) van Logic4!

Next level customer relationship management

Natuurlijk kun je belangrijke bedrijfsinformatie en gegevens van contactpersonen beheren, maar ook afspraken vastleggen, e-mails en documenten koppelen, offertes toevoegen en acties uitzetten om de deal te sluiten. Bovendien is het CRM systeem geschikt om zowel B2B als B2C te bedienen.

Gratis demo aanvragen

Logic4 Relatiebeheer software (CRM) in het kort

  • Centraal leads, prospects, partners en klanten beheren
  • Gebruiksvriendelijk cloud-based CRM systeem
  • Samen aan verkooptrajecten werken met collega’s
  • Klaar voor de toekomst door gratis updates
  • Volledige integratie met Logic4 webshop & bedrijfssoftware

Relatiebeheer software en klantbeheer

Met de relatiebeheer software beheer je niet alleen NAW gegevens. Ook alle andere informatie komt overzichtelijk terug op één plek. Denk aan openstaande orders, bestelhistorie, offertes, facturen, contracten, retouren en overige communicatie. Door middel van de uitgebreide zoekfunctie zoek je snel en effectief in de lijst met debiteuren. Wel zo handig voor de boekhouding! Ook is het mogelijk om klantspecifieke instellingen, zoals toegestane betaalmethodes, aan te maken.

Leveranciers in het relatiebeheersysteem

Het relatiebeheersysteem (CRM) biedt uitgebreide mogelijkheden om je crediteuren te beheren. Leveranciers waar je producten bij inkoopt, maar ook partners, wederverkopers en andere relaties zijn op dezelfde overzichtelijke manier in te zien. Inclusief specifieke informatie zoals kredietlimieten, betalingscondities, klantnummers en kortingsgroepen. En natuurlijk ga je met één klik naar de bijbehorende inkooporders en leveringen.

“Dankzij het relatiebeheer systeem van Logic4 hebben onze medewerkers veel inzicht in klantinformatie, waardoor iedereen zijn werk goed en vlot kan doen.”

Jan Huisman, eigenaar bij Datas

Profielen

Doet u zaken met zowel particulieren als bedrijven? Per relatie (debiteuren en crediteuren) kunnen er meerdere contactpersonen, filialen, factuuradressen, bestedingsruimtes, etc. aangemaakt worden. Middels het overzicht van contactpersonen kunt u alle contacten inzichtelijk houden en beheren. Logic4 CRM software is daarmee perfect geschikt om B2B en B2C te combineren in één systeem.

Contactgegevens van bedrijven én particulieren

Doe je zaken met zowel particulieren als bedrijven? Per relatie (debiteuren en crediteuren) kunnen er meerdere contactpersonen, filialen, factuuradressen, bestedingsruimtes, etc. aangemaakt worden. Middels het overzicht van contactpersonen kun je alle contacten inzichtelijk houden en beheren. Logic4 CRM software is daarmee perfect geschikt om B2B en B2C te combineren in één systeem.

Lead Management / CRM Projecten

Met de functies voor CRM Projecten houd je gemakkelijk zicht op welke verkooptrajecten er lopen, wat de kans is dat deze gesloten gaan worden, wat de verwachte opbrengst is, wie eindverantwoordelijk is en welke communicatie er rondom deze verkooptrajecten is geweest. Meerdere verkopers kunnen met administratief/binnendienst medewerkers samenwerken aan leads. Doordat iedereen op de hoogte is van de juiste en actuele informatie, is de kans op succesvolle afronding groter!

Verkoopprognose / Pijplijn

Relevante documentatie over klanten en leveranciers wilt u op een centrale plek beheren. Dat is mogelijk binnen Logic4 CRM software. Documenten zoals offertes, orders, contracten, prijsafspraken en schriftelijke notities kunt u koppelen aan de betreffende debiteur/crediteur zodat deze gemakkelijk gevonden kunnen worden door iedere collega voor wie het van belang is.

Whitepaper Alles in één, kan dat echt?

Een alles-in-één systeem, kan dat echt? In deze whitepaper lees je over de voor- en nadelen van koppelingen, welke problemen losse systemen veroorzaken en welke onderdelen in een alles-in-één systeem moeten zitten.

Download whitepaper

Documenten koppelen aan contacten

Relevante documentatie over klanten en leveranciers wil je op een centrale plek beheren. Dat is mogelijk binnen Logic4 CRM software. Documenten zoals offertes, orders, contracten, prijsafspraken en schriftelijke notities koppel je aan de betreffende debiteur/crediteur zodat deze gemakkelijk gevonden wordt door iedere collega voor wie het van belang is.

Verjaardagen

Wil je jouw klanten op hun verjaardag feliciteren? Dat kan! Verjaardagen van al je relaties leg je makkelijk vast om vervolgens een selectie maken van bijvoorbeeld alle klanten die in december jarig zijn en de leeftijd van 25 tot 40 jaar hebben. Op die manier kun je in batches een verjaardagsmailing de deur uitdoen, of een passende aanbieding versturen.

Logic4 alles-in-één webshop & bedrijfssoftware

Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

Andere ERP software functies

Klanten en prospects in de cloud

Haal overal het meeste uit jouw klanten en prospects. Ontvang een gratis demo van Logic4 ERP & E-Commerce software.

Zoek door onze site
Demo aanvragen