Heeft jouw handelsbedrijf al een cloud kassa? Beschik je over meerdere filialen en/of een franchiseorganisatie? Ontdek dan de multi-filiaal functie in Logic4 bedrijfssoftware en e-commerce!
Met de oplossing van Logic4 voor multi-filiaal kunnen al jouw vestigingen gebruik maken van hetzelfde softwarepakket, zonder dat zij in elkaars vaarwater zitten. Per filiaal wordt er een aparte financiële administratie bijgehouden. De filialen delen stambestanden zoals artikelen, debiteuren en het grootboekschema, die vanuit je hoofdkantoor worden gedeeld. Andere informatie, zoals de boekhouding en voorraad, wordt per filiaal gescheiden gehouden.
Zonder cloud kassa is filialen beheren een flinke klus. Kassa’s in de cloud maken het een stuk makkelijker voor ieder filiaal én het hoofdkantoor.
Met het POS kassasysteem van Logic4 zoek je makkelijk klantinformatie op. Zie wat in andere filialen is gekocht door de klant, of maak gebruik van reserveringen. De prijs in de kassa is altijd up-to-date vanwege de directe integratie met de backoffice. Print bonnen uit en laat naar wens klanten meekijken tijdens het scannen en afrekenen.
Voor het cloud kassasysteem in alle aparte filialen deel je eenvoudig stambestanden vanuit het hoofdkantoor. Zo hanteert elk filiaal dezelfde artikelprijzen, voorkom je dubbele debiteureninformatie en wordt gebruik gemaakt van dezelfde grootboeken. Dat scheelt veel gedoe met handmatige exports en imports!
Stel gebruikersrechten in en laat prijswijzigingen automatisch doorvoeren bij alle filialen. Één druk op de knop is voldoende nadat de wijziging op het hoofdkantoor is aangemaakt.
“Logic4 heeft onze verwachtingen waargemaakt. Het programma ondersteunt multi-filiaal, dus besteladviezen, voorraden, facturering, enzovoort kunnen apart aangestuurd worden.”
Harold Schurink, adjunct-directeur bij KantoorExpertStructureel inzicht in resultaten per filiaal is geen overbodige luxe. Als ondernemer wil je immers groeikansen zien en de continuïteit kunnen waarborgen. Neem betere beslissingen op basis van de financiële administraties per filiaal.
Met Logic4 bedrijfssoftware stel je ieder filiaal in staat om dagboeken bij te houden, crediteuren te betalen, kortingen aan te bieden (bij upsell en cross selling) en meer. Zo hanteert iedereen dezelfde afspraken waar dat nodig is en hebben vestigingen de vrijheid om zelf dingen te bepalen waar dat mogelijk is.
Hoe wissel je uniform gegevens uit? Hoe zorg je ervoor dat rijke content over artikelen beschikbaar bij elke vestiging? Content die overal gelijk is. Product Informatie Management (PIM) biedt uitkomst.
In deze gratis whitepaper leer je wat het onderscheid is tussen attributen, digital assets en productreferenties. Ontdek ook 5 grote voordelen van PIM en meer!
Gratis whitepaper PIMDeze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!
Ervaar de kracht van multi-filiaal in de cloud met Logic4 alles-in-één bedrijfssoftware. Vraag gratis demo aan.