Geen handelsbedrijf kan zonder document management. Het beheren van papieren documenten in een fysiek archief is immers niet meer van deze tijd. Met het document management systeem (DMS) van Logic4 bedrijfssoftware sla je elk relevant document eenvoudig digitaal op.
Scan documenten, upload ze, bewaar ze vanuit een bijlage in een e-mail of sleep ze rechtstreeks vanuit een map op jouw computer naar het ERP pakket. Elk document wordt overzichtelijk gearchiveerd en de zoekfunctionaliteit is er voor jou om snel documenten terug te vinden. Functies zijn o.a. postregistratie, factuurverwerking, e-mailarchivering, contractbeheer en dossierbeheer. Voortaan ben je nooit meer een document kwijt en zijn alle belangrijke documenten met één muisklik opvraagbaar.
Geen groothandel of retailer die zonder document management kan. Het langdurig zoeken naar documenten is immers tijdverspilling. Met het DMS sla je makkelijk uiteenlopende documenten op. Diverse bestandsextensies worden ondersteund. Denk aan .docx, .pdf, .xlsx, .csv en meer.
Verder is het mogelijk om via logs het gedrag van gebruikers in te zien. Zo kan je herleiden wie, wat en wanneer heeft gedaan. Daarnaast worden revisies vastgelegd. Hiermee bekijk je eenvoudig eerdere versies.
Niet iedereen dient toegang te hebben tot financiële documenten. Met behulp van instellingen voor individuele gebruikers of gebruikersgroepen stel je gemakkelijk de juiste rechten in. Zo voorkom je dat gevoelige klant- of betaalinformatie in de verkeerde handen terecht kan komen.
Ook klik je gemakkelijk door naar bestanden die gekoppeld zijn aan een bepaalde debiteur. Denk bijvoorbeeld aan verzendlabels (in .pdf) die zijn ondertekend en geüpload. Voor accountmanagers, de afdeling inkoop en/of het magazijn is het erg handig zijn om hier toegang tot te hebben.
“Sinds we de software van Logic4 gebruiken zijn we minder tijd kwijt aan administratieve zaken.”
Olav van Bruggen, eigenaar van Kantoor & KopieBij document management denk je misschien niet als eerste aan het magazijn. Toch is het erg handig als alle documenten die in het magazijn aan de orde zijn ergens staan opgeslagen. Alle pickbonnen, pakbonnen en verzendlabels die Logic4 genereert, worden automatisch opgeslagen in het DMS. Dat betekent nooit meer zoeken naar een verloren pickbon.
Wil je nog meer tijd besparen in het magazijn? Dan biedt de magazijn app van Logic4 je extra functies voor onder andere orderpicking en voorraadverplaatsing.
Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!
Krijg meer overzicht in opgeslagen documenten. Hoe? Vraag een demo aan van Logic4 ERP & webshop software.