Voortaan hebben Logic4 gebruikers toegang tot een handig Self Service Portal waarin ze al hun tickets (servicevragen, storingen, bugs enzovoort) kunnen aanmelden en inzien. Dat houdt in dat wanneer ze een ticket hebben aangemeld, ze in één oogopslag en op ieder moment kunnen zien wat ermee gebeurt. Hierdoor kunnen klanten en de Logic4 Servicedesk effectiever met elkaar communiceren en supportvragen sneller oplossen. Ook is het portal voorzien van allerlei handige helpfuncties en kennisartikelen.
Het Self Service Portal is gebruiksvriendelijk, maar uiteraard zijn er handleidingen en zijn medewerkers van de Logic4 Servicedesk beschikbaar voor vragen. Met de introductie van het Self Service Portal per 1 september vervalt help@logic4.nl en kunnen alle vragen en/of verzoeken voor support worden ingediend via het Self Service Portal van Logic4.
Onlangs hebben alle bij Logic4 bekende key-users een uitnodigingsmail ontvangen om een account voor het Self Service Portal aan te maken. Key-users zijn degenen binnen hun bedrijf met veel kennis over de organisatie en het gebruik van de Logic4 software en vaak het eerste aanspreekpunt voor de Logic4 Servicedesk.
Self Service PortalOm voor de eerste keer gebruik te kunnen maken van het Self Service Portal, kies je direct voor ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je een wachtwoord kunt instellen.
Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!