Bezoek Logic4 op WWV 2021 | Ontvang gratis ticket

De Webwinkel Vakdagen zijn de jaarlijkse beursdagen voor professionals die zich bezighouden met e-commerce. De beurs vindt in 2021 voor de 15e keer plaats en dit jaar eenmalig als Summer Edition. Bezoek de stand van Logic4 op WWV 2021 en ontdek hoe je jouw webshop en backoffice een voorsprong geeft!

 

Over WWV Summer Edition 2021

Met meer dan 150 exposanten en 120 interessante sessies om te bezoeken vind je op de WWV 2021 alle ingrediënten voor succesvolle e-commerce. Van strategie tot user experience en van payment tot online marketing. Met welk thema jij in 2021 ook bezig gaat, op de WWV doe je alle benodigde inspiratie op. Niet voor niets is het al jaren de grootste e-commerce beurs van de Benelux!

 

Wanneer: 7 & 8 juli 2021
Hoe laat: 10:00 – 17:00 uur
Waar: Jaarbeurs Utrecht
Logic4 staat op: Stand 362
Voor wie: Webshop beheerders, marketeers, ICT’ers en directeuren die
meer willen halen uit hun online handel

Naar de beurswebsite >

Sessie 1: B2B + B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing

In de sessie op woensdag 7 juli 14:00 uur neemt Suzanne Smal je mee achter de schermen bij Biocare. Biocare Products is exclusief importeur en distributeur van biologische cosmetica en duurzame producten voor het hele gezin. Eigenaresse Suzanne Smal was van origine huidtherapeute en wilde de producten die ze vanuit haar salon kocht ook online verkopen, zowel B2C als B2B.

Eén van de uitdagingen waar ze tegenaan liep, was de combinatie B2B en B2C. Een B2B shop vraagt om andere functionaliteiten dan een B2C shop. Zo verwachten zakelijke klanten o.a. uitgebreidere productinformatie, klantspecifieke prijzen, staffelkortingen, gebruikersrollen en andere betaalmogelijkheden (via factuur of op rekening).

De aanpak met een B2B- en B2C webshop met ieder haar specifieke functionaliteiten en kwaliteiten heeft gezorgd voor exponentiele groei. Biocare ligt inmiddels bij 147 verkooppunten in de schappen, de gemiddelde klantbeoordeling is een ruime 9 en het merkportfolio is fors uitgebreid. Suzanne Smal vertelt over de must-haves en valkuilen voor groothandel webshops.

Meer over de sessie >

Sessie 2: van concurrent naar marktleider? Focus op groei, niet op software!

In de sessie op donderdag 8 juli 14:00 uur spreekt Twan Van Essen, E-commerce Manager bij Fitwinkel.nl. Hij vertelt over de keuzes binnen hun omnichannel strategie, waaronder ook meerdere doelgroepen (B2B en B2C), meerdere shops (multishop) en meerdere landen binnen één platform.

Fitwinkel is onderdeel van Sporttrader en al ruim 20 jaar actief binnen e-commerce. Haperende software zette de rem op verdere groei. Fitwinkel werkte met allerlei losse systemen. Koppelingen werkten slecht, met als gevolg veel onderhoud, handmatige acties, crashes en geen vertrouwen in de systemen. Voor Fitwinkel eigenaar Barry ten Voorde aanleiding op zoek te gaan naar een nieuw systeem om alle administratieve en logistieke informatiestromen soepel en integraal door de organisatie te leiden.

Fitwinkel koos voor een alles-in-één webshop en ERP software van Logic4. De alles-in-één software bleek een onmisbare factor binnen een succesvolle omnichannel marketingstrategie. In slechts vier jaar tijd verdubbelde de omzet en het aantal winkel ging van twee naar zes.

Meer over de sessie >

Gratis aanmelden voor WWV 2021

Wordt het hoog tijd voor een (nieuwe) webshop of online klantportaal? Of gebruik je al Logic4 software en wil je gewoon even bijpraten? Dan moet je tijdens de WWV 2021 zeker even bij ons komen kijken. Zien we je daar?

Ontvang gratis ticket >
Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!

Maak een afspraak op de beursvloer

Ga je WWV 2021 bezoeken? En wil je één van onze consultants spreken over jouw webshop en ERP systeem? Laat het ons weten, zodat we ruim de tijd kunnen nemen voor al jouw vragen!

Zoek door onze site
Demo aanvragen