Kosten verlagen en winstgevendheid verhogen door retouroptimalisatie
Kosten verlagen en winstgevendheid verhogen door retouroptimalisatie: de succesformule
Kosten verlagen en winstgevendheid verhogen door retouroptimalisatie: de succesformule

5 praktische tips hoe jij retouroptimalisatie kunt toepassen per afdeling

Tijdens deze masterclass was Niels Bergmans, Partner Manager bij Returnless te gast. Hij deelde zijn inzichten over de retourstatus anno 2024 en deelde een aantal praktijk voorbeelden om retourzendingen te optimaliseren per afdeling.

  1. De retourstatus anno 2024
  2. De impact van retouroptimalisatie per afdeling: Customer Experience, Klantenservice, Ecommerce, Finance en Logistiek

Returnless automatiseert en versoepelt het retourproces voor inmiddels meer dan 750 webshops. Returnless biedt een geavanceerd retourplatform waarmee je eenvoudig een digitaal retourformulier creëert in dezelfde stijl als je webwinkel, automatisch retourlabels aan kunt maken, of slimme retourregels kunt vastleggen om bijvoorbeeld onnodige retourzendingen op tijd af te vangen. Zo kun je niet alleen kosten besparen, maar ook de winstgevendheid verhogen.

Niels Bergmans is Partner Manager bij Returnless. Als partnermanager bij Returnless is het de missie van Niels om een internationaal netwerk van partners op te bouwen die hetzelfde doel delen: ‘Merchants helpen groeien door middel van een goede retourstrategie.’ Het partnernetwerk bestaat uit bureaupartners, integratiepartners en branchegebonden partners.

Benieuwd hoe je de winstgevenheid van jouw organisatie kan verhogen door retouroptimalisatie?

Vul hieronder jouw gegevens in en je ontvangt direct een link om de masterclass terug te kijken.

Zoek door onze site
Demo aanvragen