Webshop, voorraad, artikelinformatie, boekhouding, ordermanagement, CRM, kassa, logistiek en ga zo maar door. Hoeveel systemen worden er in jouw organisatie gebruikt? Het telt al snel op tot 6 of meer. Dat is veel. Zeker als het bedrijf groeit en iedere keer schakelen tussen al die pakketten meer tijd gaat kosten dan dat het oplevert.
Alle onderdelen werken op zich prima, maar ze moeten ook nog met elkaar kunnen praten. Dus komen er koppelingen: van PIM naar webshop, van webshop naar order management systeem, van kassa naar OMS, van OMS naar voorraadbeheer, van webshop naar CRM, van CRM naar boekhoudpakket, en nog van deze systemen naar het management dashboard.
Goed geregeld toch? Nee dus. Dat kan veel beter!
Je voegt een nieuw product toe en binnen no time staat het online en in de kassa. Bestellingen vanuit de webshop komen direct binnen bij de orderverwerking. Met een paar klikken kunnen de orderpickers in het magazijn ermee aan de slag en is de voorraad automatisch bijgewerkt. In hetzelfde systeem worden ritplanningen gemaakt, facturen verzonden en nieuwe inkooporders geplaatst. Zonder dat collega’s op elkaar of op synchronisatie van data moeten wachten.
Maak kennis met de Logic4 Commerce Suite: de krachtige bedrijfssoftware & e-commerce oplossing die alles rondom webshop, kassa, logistiek, administratie en financiën combineert in één systeem. Alle losse pakketten kunnen de deur uit en je hebt nooit meer zorgen om koppelingen die slecht werken. Dat werkt een stuk overzichtelijker en efficiënter. Zo kan het dus ook!
“Wij bleven achter de feiten aanlopen als we niet zouden overstappen. We wilden niet meer met koppelingen werken voor de backoffice en de frontoffice software. Wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven om naar Logic4 over te stappen is de overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid van het pakket.”
Niel Dijkgraaf, eigenaar Dijkgraaf-Rijsdorp
Ga naar de caseGroei gaat hand in hand met een steeds grotere tijdsbesteding aan (financiële) administratie en een wildgroei aan softwaretools. Hoe meer het bedrijf uitbreidt, hoe minder overzichtelijk alle stromen worden. In deze whitepaper schetsen we een beeld van de situatie waarin veel groeiende retailers en groothandels terechtkomen: de losse eilandjes. Ook duiken we in alles-in-één systemen: wat mag je daarvan verwachten en waar moet je op letten?
Whitepaper downloadenWe snappen dat het een grote stap is om je hele e-commerce en bedrijfssoftware onder te brengen bij een nieuwe partij. Daarom kun je altijd vrijblijvend een afspraak met ons plannen om kennis te maken. Dat kan bij ons op kantoor in Enschede, op locatie bij jouw organisatie, of via de telefoon. Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om iets in te plannen.