Bij Kantoor & Kopie kunnen ondernemers terecht voor kantoorartikelen, meubilair, repro, drukwerk (inclusief grafische opmaak) en reclame. Kantoor & Kopie is in 1994 begonnen als copyshop en is inmiddels uitgegroeid tot een one-stop-shop die de ondernemer ontzorgt.
In 2012 ging Kantoor & Kopie op zoek naar nieuwe bedrijfssoftware, omdat hun toenmalige systeem zeer verouderd was. Olav van Bruggen, eigenaar van Kantoor & Kopie, vertelt: “Er was destijds een andere speler op de markt die een mooi pakket aanbood. Maar eenmaal aangeschaft bleek het bepaald niet vlotjes te lopen. We zijn toen met vijf klanten van die softwareleverancier bij elkaar gaan zitten, omdat er echt wat moest veranderen. Eén van die ondernemers was inmiddels al in gesprek met Logic4 en was zo enthousiast dat we allemaal zijn overgestapt. Leuk feitje: onze groep komt nog steeds regelmatig bij elkaar én iedereen werkt nog steeds met Logic4.”
“De software van Logic4 is alles-in-één, maar is wel in pakketten opgebouwd”, vervolgt Van Bruggen. “Je kunt zelf kiezen wat je belangrijk vindt. Wij hebben voor een breed pakket gekozen en gebruiken dus veel van de mogelijke functies. Het is ideaal dat alles met elkaar geïntegreerd is en dat ook onze webshop vanuit dezelfde database draait. Een aanbieding online gooien? Met één druk op de knop wordt het zowel in onze webshop als in de backoffice aangepast.”
Wat zijn de voor- en nadelen van koppelingen? Tegen welke problemen loop je aan bij losse systemen? Is het mogelijk om alles in één systeem te hebben? Lees het in deze whitepaper!
Ontvang de whitepaper >“Logic4 heeft duidelijke kennis van de vakhandel. De software is dan ook kwalitatief beter dan alle andere softwarepakketten die je in de vakhandel tegenkomt. Door goed naar haar klanten te luisteren, is Logic4 specialist geworden in onze branche. Daar plukken wij de vruchten van. Plus: ze doen wat ze zeggen, en dat al zolang we ze kennen.”
“Je stapt niet zo 1-2-3 over op een ander softwarepakket, daar gaat aardig wat voorbereiding in zitten. Toch was alles binnen een maand gerealiseerd. De basis was goed, het was een kwestie van alles op de juiste manier inrichten. Logic4 heeft ons daarin perfect begeleid, van het eerste begin tot de training van onze medewerkers.”
“Het pakket doet wat het moet doen, het is echt een meerwaarde. Een voorbeeld is de klantenkaart. Wanneer klanten ons bellen om een vraag te stellen of een order te plaatsen, hebben we in de software meteen alle info over die klant bij de hand. Telefonische verkoop wordt hiermee veel gemakkelijker.”
“We hebben bovendien meteen een overzicht van de voorraad: groen betekent op voorraad, rood betekent dat het nog besteld moet worden. Ook de minimale voorraad wordt keurig bijgehouden en aangevuld, dat gaat allemaal volledig automatisch.”
Ziet u er tegenop om over te stappen naar een ander softwarepakket? Dat is niet nodig! Wij begeleiden u van A tot Z bij de implementatie. Lees de succesverhalen van onze klanten en stel gerust al uw vragen aan onze consultants.