Meer rendement door geautomatiseerde klantdata | Logic4
MEER RENDEMENT DOOR HET AUTOMATISEREN VAN JE KLANTDATA: DE SUCCESFORMULE
MEER RENDEMENT DOOR HET AUTOMATISEREN VAN JE KLANTDATA: DE SUCCESFORMULE

Ontdek de kracht van geautomatiseerde klantdata!

Je rendement met 20-50% verhogen? Ontdekken hoe je jouw klantdata optimaal geautomatiseerd inzet en meteen profiteert van:

  • Slimme marketingcampagnes: je doelgroep op het juiste moment bereiken zonder handmatig werk
  • Upsell op maat: je klantdata automatisch combineren met relevante producten
  • Meer doen met dezelfde mensen: je activiteit vergroten met de huidige capaciteit
  • Betere klantervaringen: je communicatie personaliseren voor iedere klant

Op woensdag 11 oktober om 12.00 uur organiseerden we de masterclass “Meer rendement door het automatiseren van klantdata: de succesformule”. Hierin ging Jorgos Thravalos in gesprek met Ceesjan de Vos, Marketing Sales Director van Ternair over zijn best practices voor hoe geautomatiseerde klantdata jouw rendement kan verhogen. Tijdens dit webinar werden ook gelijk twee praktijkvoorbeelden behandeld:


Praktijkvoorbeeld 1. Welkom / Upsell : “We willen iedere nieuwe klant automatisch 14 dagen na de eerste bestelling per e-mai verwelkomen en relevante aanvullende artikelen aanbieden.

Praktijkvoorbeeld 2. Win-back : “We willen een klant die 6 maanden niet meer besteld heeft:

  1. via een win-back campagne zijn laatste bestelling tonen;
  2. feedback optie geven;
  3. een unieke korting aanbieden;
  4. we tonen direct enkele relevante producten.”

Stuur jij ook regelmatig e-mails naar klanten? Of laat je het door een marketingbureau doen op basis van exports van bestanden. Stuur je al je volgers dezelfde post op social media? Weet je niet welke klanten in zijn voor meer orders en welke bijna afhaken? Zet dan de volgende stap in data en automation. Weten hoe? Bekijk de masterclass.

De masterclass terugkijken?

Vul jouw gegevens in en je ontvangt direct een link naar de masterclass.

Ternair

Ternair, een vooraanstaand Nederlands softwarebedrijf, staat al vijf jaar in de top-5 van de Emerce100. Met de flexibele en praktische software en toegewijde marketing automation experts worden o.m. groothandels en MKB-retailers geholpen hun potentieel te benutten. Dit jaar is Ternair partner geworden van Logic4, waardoor koppeling met de data gestandaardiseerd is.

Zoek door onze site
Demo aanvragen