Het koppelen van CRM aan je telefonieomgeving is enorm belangrijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid en het efficiënter kunnen werken. Met de integratietool Bubble hoef je tijdens een inkomend of uitgaand telefoongesprek niet meer handmatig op zoek te gaan naar klantgegevens maar verschijnen die direct in een pop-up op je PC beeldscherm en kun je van daaruit diverse acties uitvoeren zoals het openen van een klantkaart.
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te tonen informatie en de knoppen in de popup zijn volledig naar wens van de gebruiker, afdeling of bedrijf te configureren. De informatie die je kunt weergeven in de pop-up kun je vinden in de Marketplace onder tab parameters en de beschikbare knoppen onder tab knoppen. Bij het doorverbinden van een gesprek naar een collega verhuist de klantinformatie mee en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Standaard is de pop-up zichtbaar vanaf het moment dat je softphone, bureautoestel of ander device rinkelt tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd, maar met de verschillende timer opties kun je zelfs dit naar je persoonlijke voorkeuren aanpassen.
Om aan jouw specifieke maatwerk wensen te kunnen voldoen, is Bubble voorzien van de module Automations. Met deze module is het mogelijk om je eigen If-This-Then-That flows toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een script of het automatisch open van het callnotitie scherm in plaats van dat je die open moet klikken.
Bubble koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn.