De totaaloplossing voor handelsbedrijven - Logic4
GROEIEN MET MINDER KOSTEN?
Hoe je efficiënter werkt met alles-in-één webshop & bedrijfssoftware
GROEIEN MET MINDER KOSTEN?

De totaaloplossing voor handelsbedrijven

  • Alles-in-één webshop en ERP
  • Alle functionaliteiten in één softwarepakket
  • Geschikt voor B2B én B2C
  • Eén aanspreekpunt. Geen eigen IT-afdeling nodig.
  • Vast maandbedrag. Geen hoge investering
  • Continue doorontwikkeling

Ontdek de voordelen voor jouw handelsbedrijf

Beantwoord de vragen en krijg snel inzicht in jouw software uitdagingen en oplossingen.

1

Artikelbeheer

2

Ordermanagement

3

Resultaat

Hoeveel verschillende artikelen heb je in je assortiment?

Hoe meer verschillende artikelen je hebt, hoe groter de uitdaging om dit goed te beheren. Gelukkig bestaat er een oplossing: Product Informatie Management (PIM).

  • Eén centraal systeem voor gedetailleerde beschrijvingen, afbeeldingen, staffelprijzen, prijsafspraken enzovoort.
  • Altijd up-to-date inzicht in je voorraden via alle kanalen
  • Integraties met artikeldatabases (o.a. 2BA, EZ-base en Quantore)

Werk je met verschillende systemen waarin je artikelinformatie bijhoudt?

Bedrijven werken al snel met vier verschillende systemen of meer. Eén voor het magazijn, een ander voor ordermanagement. Weer een ander voor de boekhouding en dan zijn er nog de Excellijstjes. Een wirwar aan systemen komt de communicatie niet ten goede. Denk aan vragen over voorraden, bezorgingen, facturen, betalingsherinneringen, retouren en meer. Meerdere systemen maken het lastig om gewenste informatie te vinden. Ook kunnen er problemen met de koppelingen tussen deze systemen ontstaan. Logic4 combineert alle functies in één betrouwbaar systeem.

Heb jij meerdere (online) verkoopkanalen?

Waarschijnlijk heb jij  inmiddels ook een webshop en klantportaal en verkoop je via marketplaces als bol.com en Amazon. Met Logic4 heb je één centraal systeem van waaruit alle verkoopkanalen gevoed worden. Je bepaalt eenvoudig waar, welke actuele informatie over producten, prijzen, voorraad en kortingen getoond wordt.

Werk jij met klant specifieke prijzen en -voorwaarden?

De prijzen en voorwaarden die je hanteert voor dealers en/of zakelijke klanten kunnen verschillen met die van eindklanten. Met een Dealer inlogportaal houd je deze prijzen buiten het zicht van overige bezoekers. Naast klantspecifieke prijzen kun je hier ook bestelgeschiedenis tonen. Ook is er de mogelijkheid om prijzen in- en/of exclusief BTW te vertonen.

Check je besparing
Volgende stap

Hoeveel orders verwerk jij gemiddeld per dag?

De verwerking van orders bestaat uit veel (handmatige) handelingen. Denk aan inkoopoffertes, -facturen en goederenontvangsten. Maar ook het bijhouden van voorraad- en orderstatussen. En wat te denken van  backorders en retouren? Het automatiseren van deze handelingen kan je veel tijd en kosten besparen. Automatiseer je orderproces daarom met een Order Management Systeem (OMS).

Werk jij met meerdere vervoerders?

Voor de levering van jouw producten wil je kunnen kiezen uit je eigen transport maar ook uit diverse vervoerders als DHL, PostNL, TNL en UPS. Ieder heeft zijn eigen processen en systemen. Logic4 heeft integraties met diverse delivery service providers (o.a. Sendcloud en Transsmart) waardoor je toegang hebt tot de bekende bezorg-, aflever- en afhaalopties. Zo wordt jouw logistiek inzichtelijk, betrouwbaarder en goedkoper.

Werk jij met batchverwerking orders en facturen?

Bij batch picking kunnen door één picker meerdere orders gepickt worden in een logische route. Bij batch uitlevering moet er voldoende voorraad en een akkoord op de betaling. In Logic4 bedrijfssoftware kleurt een orderregel rood wanneer bijvoorbeeld een klant twee artikelen heeft besteld, maar er slechts één op voorraad is. Is er voor meerdere orders voldoende voorraad en zijn betalingen akkoord, dan kunnen deze in batch worden uitgeleverd.

Heb je voorraad op meerdere locaties?

Het kan zijn dat jouw voorraad zich op meerdere locaties bevindt. Met de locatiebeheer functie in Logic4 kun je snel herleiden waar voorraad zich bevindt. In je eigen magazijn of een extern magazijn wanneer je werkt met drop-shipment. Je hebt actueel inzicht in de status van zendingen, leveringen en voorraadmutaties. Ook de functie voor voorraadverplaatsing is erg waardevol, waardoor verplaatsingen tot op artikelniveau inzichtelijk zijn.

Check je besparing
Vorige stap
Volgende stap

Hiervoor ging het vooral over Artikelbeheer en Ordermanagement.

Met Logic4 krijg je alle functies voor voorraad, boekhouding, webshop, barcode scanning, CRM, kassa enzovoort. Kortom alles wat je nodig hebt voor het automatiseren van je bedrijfsprocessen.

  • Overweeg je een overstap naar Logic4?
  • Wil je groeien met minder kosten?
  • Nieuwsgierig of de besparing in jouw situatie opweegt tegen de kosten?

VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN EN ONTVANG ALLE INFORMATIE

[pardot-form id=”287″ title=”2017 – BLOG – Meer info form”]

Zoek door onze site
Demo aanvragen