Bedrijven werken al snel met vier verschillende systemen of meer. Eén voor het magazijn, een ander voor ordermanagement. Weer een ander voor de boekhouding en dan zijn er nog de Excellijstjes. Een wirwar aan systemen komt de communicatie niet ten goede. Denk aan vragen over voorraden, bezorgingen, facturen, betalingsherinneringen, retouren en meer. Meerdere systemen maken het lastig om gewenste informatie te vinden. Ook kunnen er problemen met de koppelingen tussen deze systemen ontstaan. Logic4 combineert alle functies in één betrouwbaar systeem.
Waarschijnlijk heb jij inmiddels ook een webshop en klantportaal en verkoop je via marketplaces als bol.com en Amazon. Met Logic4 heb je één centraal systeem van waaruit alle verkoopkanalen gevoed worden. Je bepaalt eenvoudig waar, welke actuele informatie over producten, prijzen, voorraad en kortingen getoond wordt.
De prijzen en voorwaarden die je hanteert voor dealers en/of zakelijke klanten kunnen verschillen met die van eindklanten. Met een Dealer inlogportaal houd je deze prijzen buiten het zicht van overige bezoekers. Naast klantspecifieke prijzen kun je hier ook bestelgeschiedenis tonen. Ook is er de mogelijkheid om prijzen in- en/of exclusief BTW te vertonen.
Voor de levering van jouw producten wil je kunnen kiezen uit je eigen transport maar ook uit diverse vervoerders als DHL, PostNL, TNL en UPS. Ieder heeft zijn eigen processen en systemen. Logic4 heeft integraties met diverse delivery service providers (o.a. Sendcloud en Transsmart) waardoor je toegang hebt tot de bekende bezorg-, aflever- en afhaalopties. Zo wordt jouw logistiek inzichtelijk, betrouwbaarder en goedkoper.
Bij batch picking kunnen door één picker meerdere orders gepickt worden in een logische route. Bij batch uitlevering moet er voldoende voorraad en een akkoord op de betaling. In Logic4 bedrijfssoftware kleurt een orderregel rood wanneer bijvoorbeeld een klant twee artikelen heeft besteld, maar er slechts één op voorraad is. Is er voor meerdere orders voldoende voorraad en zijn betalingen akkoord, dan kunnen deze in batch worden uitgeleverd.
Het kan zijn dat jouw voorraad zich op meerdere locaties bevindt. Met de locatiebeheer functie in Logic4 kun je snel herleiden waar voorraad zich bevindt. In je eigen magazijn of een extern magazijn wanneer je werkt met drop-shipment. Je hebt actueel inzicht in de status van zendingen, leveringen en voorraadmutaties. Ook de functie voor voorraadverplaatsing is erg waardevol, waardoor verplaatsingen tot op artikelniveau inzichtelijk zijn.
Hiervoor ging het vooral over Artikelbeheer en Ordermanagement.
Met Logic4 krijg je alle functies voor voorraad, boekhouding, webshop, barcode scanning, CRM, kassa enzovoort. Kortom alles wat je nodig hebt voor het automatiseren van je bedrijfsprocessen.
VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN EN ONTVANG ALLE INFORMATIE
[pardot-form id=”287″ title=”2017 – BLOG – Meer info form”]