Met de compleet geïntegreerde Backoffice en Webshop software van Logic4 krijg je meer grip op wat er gebeurt in jouw fysieke en online winkel. Zo heb je meer tijd voor klantrelaties en verkoop!
Met dit pakket heb je alle functies en tools in handen om zowel zakelijke als particuliere klanten de beste service te bieden.
Geen gedoe meer met allerlei losse systemen. Jouw webshop, backoffice en artikeldatabase zijn naadloos met elkaar geïntegreerd.
Alle belangrijke informatie over klanten, artikelen en bestellingen is gemakkelijk in te zien en wijzigingen zijn direct overal zichtbaar.
De software draait vanuit de cloud, voldoet aan de hoogste veiligheidsstandaarden en wordt gratis doorontwikkeld.
“De communicatie tussen de backoffice en de frontoffice is fantastisch bij Logic4.”
Veel kantoorvakhandels werken nog met zo’n vijf losse systemen naast elkaar; webshop, facturatie, boekhouding, CRM en POS kassa. In de software van Logic4 komen al deze onderdelen handig samen.
Een order vanuit de webshop rolt zo de boekhouding in. En prijswijzigingen bij een leverancier staan binnen een seconde zowel online als in het kassasysteem in de winkel. Ook de voorraad wordt automatisch bijgewerkt. Het resultaat? Nooit meer data dubbel invoeren, een veel kleinere foutkans en een enorme tijdsbesparing.
Bekijk functionaliteitenMet de opkomst van e-commerce is Product Informatie Management (PIM) onmisbaar geworden. Dankzij PIM beheer je alle productgegevens op één centrale plek. Download de whitepaper en ontdek hoe PIM jouw handelsbedrijf kan helpen!
Ben je aangesloten bij één van de leveranciers Quantore, Adveo, Despec, Intercambio of Papstar? Dan weet je hoe belangrijk het is om een goede connector te hebben die alle artikelinformatie uit de leveranciersdatabase haalt en in jouw systeem zet.
De kantoorvakhandel is de branche bij uitstek waarin zakelijke klanten en consumenten dwars door elkaar lopen. Of je nu één agenda verkoopt via de webshop, of een order van een volledige kantoorinrichting binnenkrijgt in de showroom – met de software van Logic4 verwerk je alles met gemak.
Doordat alle bedrijfsonderdelen gecombineerd zijn in de software, heb je snel toegang tot informatie over klanten en bestellingen. Op de klantenkaart zie je bijvoorbeeld NAW-gegevens, eventuele bedrijfsgegevens, bestelhistorie, afgegeven offertes, prijsafspraken, openstaande orders, verstuurde en betaalde facturen, correspondentie en nog veel meer. Zo heb je belangrijke klantinformatie altijd bij de hand.
Een snelle, moderne, responsive webshop met uitgebreide mogelijkheden voor personalisatie, acties en SEO.
Gemakkelijk offertes maken, prijsafspraken toevoegen, orders verzamelen en digitale (verzamel)facturen versturen.
Het POS kassasysteem maakt artikelen scannen en afrekenen in de winkel(s) een fluitje van een cent.
Betrouwbaar en real-time inzicht in eigen voorraad, voorraad in consignatie en drop-shipping voorraad bij de leverancier.
Met één druk op de knop automatisch inkooporders plaatsen, leveringen verwerken en backorders bijhouden.
Meerdere vestigingen aansturen vanuit één centrale backoffice, met voldoende flexibiliteit en vrijheid voor ieder filiaal.
De kantoorvakhandel is anders dan andere branches. Logic4 begrijpt dat. Wil je advies over welk pakket het beste bij jouw vakhandel zou passen? Vul je gegevens en vragen in en we sturen je binnen 1 werkdag meer informatie over de mogelijkheden van onze alles-in-één software.