Als leverancier van hardware wil je dat het bestelproces zo soepel mogelijk verloopt. Met de alles-in-één ERP & webshop oplossing van Logic4 maak je het jezelf en je klanten gemakkelijk!
Alle functies voor verkoop, interne logistiek en administratie zitten naadloos geïntegreerd in een uniek totaalpakket.
Niet meer switchen tussen systemen. Eén keer inloggen, één keer data aanpassen en alles staat veilig opgeslagen in de cloud.
Klanten zien in hun eigen online portaal al hun offertes, orders en facturen. Bestellingen komen met een druk op de knop automatisch in de backoffice.
Allerlei slimme functies automatiseren handmatige acties. De software maakt dagelijkse werkzaamheden zo een stuk efficiënter.
“Direct in het systeem orders aanmaken gaat heel snel. Alles komt in één overzicht te staan.”
Zonder uitgebreide productinformatie verkoop je niks. Zeker bij hardware zijn gedetailleerde technische specificaties zoals opslagruimte, geheugen en serienummers cruciaal. Met Logic4 hoef je dit maar op één plek in te voeren of te importeren. Dit kan ook geautomatiseerd door de integraties met toeleveranciers voor PIM en voorraad, zoals Icecat en Onetrail. Alle info wordt vanzelf doorgezet naar de website en marketplaces, inclusief afbeeldingen en prijzen.
Jij bepaalt welke filters er komen in het online bestelportaal op basis van productkenmerken. Instellen in de backoffice = direct zichtbaar op de website. Zo kunnen jouw klanten simpel zoeken en vergelijken tussen (tien)duizenden artikelen. Ook assortimenten, gebruikers en autorisatie zijn gemakkelijk in te stellen vanuit het ERP systeem van Logic4.
Bekijk alle webshop functiesHoe fijn zou het zijn om nooit meer te twijfelen of een order wel goed is uitgeleverd? In Logic4 komen alle orders vanuit de showroom, telefoon en online binnen. Met een druk op de knop gaat de order naar het magazijn, is een pickbon aangemaakt en staat de factuur klaar. Deelleveringen, verzamelfacturen en batchverwerking zijn een fluitje van een cent.
Lees in deze gratis whitepaper welke elementen onmisbaar zijn in jouw B2B shop of klantportaal om er een daverend succes van te maken.
Ontvang whitepaperHet klinkt te mooi om waar te zijn; nooit meer orders overtypen of handmatig producten toevoegen op de website. Met Logic4 kan het wél. Een volledig webshop platform voor jouw online klantportaal en een volledig ERP systeem met alle functies die je als ICT groothandel nodig hebt. Ontdek de voordelen van alles-in-één software in de gratis whitepaper. Of neem contact op met een consultant om jouw ambities door te spreken.
Veel producten, varianten en specificaties? Geen probleem voor de PIM module in Logic4. Alle functies die je als hardware groothandel wenst.
Soepel van offerte naar order naar factuur. Overtypen is verleden tijd. Standaard voorzien van groothandel functies zoals verzamelleveringen en klantspecifieke orderregels.
Meerdere contactpersonen registreren onder een bedrijfsnaam. Inclusief projecten, rollen en rechten instellen om bestellingen te kunnen plaatsen.
Zowel eigen inkoop bij leveranciers (semi-)geautomatiseerd, als inkoop door klanten vergemakkelijkt door de OCI integratie met hun inkoopsysteem.
Klantportaal met alles centraal inzichtelijk. Van alle bestellingen via webshop, telefoon en e-mail zijn o.a. de orders en openstaande posten duidelijk voor de klant.
Heldere rapportages om continu overzicht te houden over de interne en externe stromen. Dashboards zelf samenstellen met handige widgets.
Is jouw ICT groothandel toe aan de volgende stap in online & offline verkoop? Wil je alle processen en alle medewerkers onderbrengen in een centraal systeem? Neem dan contact op met Logic4. We laten je graag zien hoe onze ERP & Webshop software het jou en je medewerkers stukken makkelijker maakt.